Politica de confidențialitate
Ultima actualizare 03 ianuarie 2024
Această politică de confidențialitate pentru Holding Start Consulting SRL (care face afaceri ca Zing Shop), descrie cum și de ce am putea colecta, stoca, folosi și/sau distribui informațiile dvs. atunci când utilizați serviciile noastre, cum ar fi atunci când:
Vizitați site-ul nostru web la https://www.zingshop.md sau orice site de-al nostru care trimite la această notificare de confidențialitate
Interacționați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv în orice vânzări, marketing sau evenimente
Întrebări sau îngrijorări? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
REZUMAT PUNCTELOR CHEIE
Acest rezumat oferă puncte cheie din notificarea noastră de confidențialitate, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe link-ul de după fiecare punct cheie sau utilizând cuprinsul de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați.
Ce informații personale procesăm?
Când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să procesăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu noi și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Aflați mai multe despre informațiile personale pe care ni le dezvăluiți.
Prelucrăm informații personale sensibile?
Nu procesăm informații personale sensibile.
Primim informații de la terți?
Nu primim nicio informație de la terți.
Cum procesăm informațiile dvs.?
Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dumneavoastră numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face acest lucru. Aflați mai multe despre modul în care vă procesăm informațiile.
În ce situații și cu ce tipuri de părți împărtășim informații personale?
Putem partaja informații în situații specifice și cu categorii specifice de terți. Aflați mai multe despre când și cu cine vă împărtășim informațiile personale.
Cum vă păstrăm informațiile în siguranță?
Avem procese și proceduri organizatorice și tehnice în vigoare pentru a vă proteja informațiile personale. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică prin internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să ne înfrângă securitatea și să colecteze, să acceseze necorespunzător , furați sau modificați informațiile dvs. Aflați mai multe despre cum vă păstrăm informațiile în siguranță.
Care sunt drepturile tale?
În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea privind confidențialitatea aplicabilă poate însemna că aveți anumite drepturi cu privire la informațiile dumneavoastră personale. Aflați mai multe despre drepturile dvs. de confidențialitate.
Cum vă exercitați drepturile?
Cel mai simplu mod de a vă exercita drepturile este accesând [email protected] sau contactându-ne. Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
Doriți să aflați mai multe despre ceea ce facem cu orice informații pe care le colectăm? Consultați notificarea de confidențialitate în întregime.
1. CE INFORMAȚII COLECTEM?
Informațiile personale pe care ni le dezvăluiți
Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați.
Colectăm informații personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, atunci când participați la activitățile din cadrul Serviciilor sau în alt mod atunci când ne contactați.
Informații personale furnizate de dvs. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:
nume
numere de telefon
adrese de email
nume de utilizator
adrese poştale
adrese de facturare
Informații sensibile. Nu procesăm informații sensibile.
Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.
Informații colectate automat
Pe scurt: Unele informații, cum ar fi adresa dvs. de protocol de internet (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului, sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.
Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile dvs. de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și despre utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, browserul și caracteristicile dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, adresele URL de referință, numele dispozitivului, țara, locația , informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și pentru scopurile noastre interne de analiză și raportare.
La fel ca multe companii, colectăm informații și prin cookie-uri și tehnologii similare. Puteți afla mai multe despre acest lucru în Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www.zingshop.md/politica-de-confidentialitate.
Informațiile pe care le colectăm includ:
Jurnal și date de utilizare. Datele de jurnal și utilizare sunt informații legate de servicii, diagnostic, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informațiile despre dispozitiv, tipul browserului și setările și informațiile despre activitatea dvs. în Servicii (cum ar fi ștampilele de dată/ora asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate). , căutări și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite „dump de blocare”) și setările hardware.
Datele dispozitivului. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, datele acestui dispozitiv pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare a dispozitivului și a aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații de configurare a sistemului.
Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi fie precise, fie imprecise. Câte informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. De exemplu, este posibil să folosim GPS-ul și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. actuală (pe baza adresei dvs. IP). Puteți renunța la a ne permite să colectăm aceste informații fie prin refuzul accesului la informații, fie prin dezactivarea setării locației pe dispozitiv. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.
2. CUM PRELUCĂM INFORMAȚIILE DVS.?
Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră.
Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale dintr-o varietate de motive, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:
Pentru a furniza și facilita furnizarea de servicii către utilizator. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă oferi serviciul solicitat.
Pentru a vă trimite informații administrative. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă trimite detalii despre produsele și serviciile noastre, modificări ale termenilor și politicilor noastre și alte informații similare.
Pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile, plățile, retururile și schimburile efectuate prin intermediul Serviciilor.
Pentru a ne proteja Serviciile. Este posibil să vă procesăm informațiile ca parte a eforturilor noastre de a menține Serviciile noastre în siguranță și securizate, inclusiv monitorizarea și prevenirea fraudei.
Pentru a identifica tendințele de utilizare. Este posibil să procesăm informații despre modul în care utilizați Serviciile noastre pentru a înțelege mai bine cum sunt utilizate, astfel încât să le putem îmbunătăți.
Pentru a determina eficacitatea campaniilor noastre de marketing și promovare. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a înțelege mai bine cum să oferim campanii de marketing și promoționale care sunt cele mai relevante pentru dvs.
Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Vă putem prelucra informațiile atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni vătămările.
3. PE CE BAZE JURIDICE NE BAZĂM PENTRU PRELUCRAREA INFORMAȚIILOR DVS.?
Pe scurt: procesăm informațiile dvs. personale numai atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică, un temei legal) pentru a face acest lucru în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă oferi servicii. pentru a ne îndeplini sau a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele comerciale legitime.
Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și GDPR din Regatul Unit ne solicită să explicăm bazele legale valabile pe care ne bazăm pentru a vă prelucra informațiile personale. Ca atare, ne putem baza pe următoarele baze legale pentru a vă prelucra informațiile personale:
Consimţământ. Putem prelucra informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea (adică, consimțământul) de a vă folosi informațiile personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Aflați mai multe despre retragerea consimțământului dvs.
Executarea unui Contract. Putem prelucra informațiile dumneavoastră personale atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea Serviciilor noastre sau la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.
Interese legitime. Putem prelucra informațiile dumneavoastră atunci când considerăm că este necesar în mod rezonabil pentru a ne atinge interesele comerciale legitime și acele interese nu depășesc interesele și drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale. De exemplu, este posibil să procesăm informațiile dumneavoastră personale pentru unele dintre scopurile descrise pentru a:
Analizați modul în care sunt utilizate Serviciile noastre, astfel încât să le putem îmbunătăți pentru a implica și păstra utilizatorii
Susține activitățile noastre de marketing
Diagnosticați problemele și/sau preveniți activitățile frauduloase
Obligatii legale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi să cooperăm cu un organism de aplicare a legii sau cu o agenție de reglementare, să ne exercităm sau să ne apărăm drepturile legale sau să dezvăluim informațiile dvs. ca dovadă în litigiile în care suntem implicat.
Interese Vitale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane.
4. CÂND ȘI CU CINE ÎNVĂMĂM INFORMAȚIILE DVS.
Pe scurt: este posibil să împărtășim informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele categorii de terți.
Furnizori, consultanți și alți furnizori de servicii terți. Este posibil să împărtășim datele dumneavoastră cu furnizori terți, furnizori de servicii, contractori sau agenți („terți”) care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și necesită acces la astfel de informații pentru a efectua această activitate. Categoriile de terțe părți cărora le putem partaja informații personale sunt următoarele:
Servicii de analiză a datelor
Instrumente de monitorizare a performanței
Instrumente de vânzări și marketing
De asemenea, este posibil să fie nevoie să partajăm informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:
Transferuri de afaceri. Putem împărtăși sau transfera informațiile dumneavoastră în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți din afacerea noastră către o altă companie.
Când folosim API-urile Google Maps Platform. Este posibil să vă împărtășim informațiile cu anumite API-uri Google Maps Platform (de exemplu, API-ul Google Maps, API-ul Places). Obținem și stocăm pe dispozitivul dvs. ("cache") locația dvs. Vă puteți revoca oricând consimțământul, contactându-ne la datele de contact furnizate la sfârșitul acestui document.
5. UTILIZAM COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMARIRE?
Pe scurt: Este posibil să folosim module cookie și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.
Este posibil să folosim module cookie și tehnologii similare de urmărire pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care folosim astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza anumite module cookie sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www.zingshop.md/politica-de-confidentialitate.
6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?
Pe scurt: păstrăm informațiile dumneavoastră atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile prezentate în această notificare de confidențialitate, dacă legea nu prevede altfel.
Vom păstra informațiile dumneavoastră personale doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă de păstrare este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințe fiscale, contabile sau alte cerințe legale).
Atunci când nu avem nevoie de afaceri legitime în desfășurare de a vă procesa informațiile personale, vom șterge sau anonimiza aceste informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom fi în siguranță. stocați informațiile dumneavoastră personale și izolați-le de orice procesare ulterioară până când este posibilă ștergerea.
7. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGUR?
Pe scurt: Ne propunem să vă protejăm informațiile personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizatorică și tehnică.
Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate și rezonabile menite să protejeze securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă securiza informațiile, nicio transmisie electronică prin Internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor fi capabil să învingă securitatea noastră și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice informațiile dvs. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile personale, transmiterea informațiilor personale către și de la Serviciile noastre se face pe propriul risc. Trebuie să accesați Serviciile numai într-un mediu securizat.
8. COLECTEM INFORMAȚII DE LA MINORI?
Pe scurt: nu colectăm cu bună știință date de la sau nu le comercializăm copiilor sub 18 ani.
Nu solicităm cu bună știință date de la sau nu le comercializăm copiilor sub 18 ani. Prin utilizarea Serviciilor, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și sunteți de acord cu utilizarea Serviciilor de către acest minor dependent. Dacă aflăm că au fost colectate informații personale de la utilizatori cu vârsta mai mică de 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge prompt astfel de date din înregistrările noastre. Dacă ați luat cunoștință de orice date pe care le-am putut colecta de la copii sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
9. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENTIALITATE?
Pe scurt: în unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE), aveți drepturi care vă permit un acces mai mare la informațiile dumneavoastră personale și un control mai mare asupra acestora. Vă puteți revizui, modifica sau închide contul în orice moment.
Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
Retragerea consimțământului dumneavoastră: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile personale, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment.
Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acesteia și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.
Renunțarea la comunicările de marketing și promoționale: Vă puteți dezabona de la comunicările noastre de marketing și promoționale în orice moment făcând click pe linkul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem. Cu toate acestea, este posibil să comunicăm în continuare cu dvs. - de exemplu, pentru a vă trimite mesaje legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dvs., pentru a răspunde solicitărilor de servicii sau în alte scopuri non-marketing.
Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor Web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a respinge cookie-urile. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www.zingshop.md/politica-de-confidentialitate.
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la [email protected].
10. CONTROALE PENTRU CARACTERISTICI “Do-Not-Track”
Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare și aplicații mobile includ o funcție Do-Not-Track ("DNT") sau o setare pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu avea date despre activitățile dvs. de navigare online monitorizate și colectate. În această etapă nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele browserului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă se adoptă un standard de urmărire online pe care trebuie să-l respectăm în viitor, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.
11. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEST ANUNȚ?
Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare după cum este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante.
Este posibil să actualizăm această notificare de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată actualizată „Revizuită”, iar versiunea actualizată va intra în vigoare de îndată ce este accesibilă. Dacă aducem modificări semnificative acestei notificări de confidențialitate, vă putem notifica fie publicând în mod vizibil o notificare cu privire la astfel de modificări, fie trimițându-vă direct o notificare. Vă încurajăm să examinați frecvent această notificare de confidențialitate pentru a fi informat despre modul în care vă protejăm informațiile.
12. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ?
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre această notificare, ne puteți trimite un e-mail la [email protected] sau ne puteți contacta prin poștă la:
Holding Start Consulting SRL
str. Targoviste 25/1
Chişinău
Moldova
13. CUM PUTEȚI REVIZIA, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CELE CULEGEM DE LA DVS.?
Pe baza legilor aplicabile din țara dvs., este posibil să aveți dreptul de a solicita acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dvs., de a modifica acele informații sau de a le șterge. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să vizitați: [email protected].